2012年3月19日星期一

Audio-Technica, but if you do not know the Monster today


You do not know Sennheiser, Audio-Technica, but if you do not know the Monster today, then you are completely behind the times, when Bryant was wearing the Monster Studio opening press conference, fined $ 10,000, when LeBron, Lady Gaga, and other stars wearing the magic sound when the headphones out of various public places, as a young man nowadays, you have not konw the monster beats headphone, as you not know Nike.As we all know the most famous monster beats headphones, mirror on the highest rate is this studio headphones,
 NBA star, U.S. singer a lot of use this product, this result is that although the situation has not been in the domestic product sales have been in full swing trained a large number of potential user groups in the domestic consumer market, where we will need to recognize that such a phenomenon, that is a real understanding of this product and the actual consumption of this product in person is likely to be two kinds of people, many often in the major forum attack all kinds of headset manufacturers as "profiteers" and most likely just a little spending power of the 
spectators, for manufacturers, to please these people more significance is for their own products to create a relatively good public opinion environment, these spectators Although in itself does not have the spending power, it gives around the friend has a certain influence others to buy something may ask his opinion, but not eliminate this embarrassing day, many products it is difficult to spread through the normal channels and spread to more consumers.

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